הי, הבנתי שיש כרגע פגרה בבתי דין רבניים.אשמח לדעת מתי נגמרת? האם לא ניתן עד עז לפתוח תיק גירושים? האם יש מקום אחר שניתן? תודה
הפגרה תימשך עד ליום 5.9.11.
ניתן להגיש תביעות אולם הצד האחר לא יהיה כפוף למניין הימים הקבוע לצורך הגשת כתב הגנה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ומגשר יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אסתינקה שלום ניתן להגיש תביעה לבית המשפט למשפחה, וכך הם יהיו חייבים להגיע לדיון. את מוזמנת ליצור עימי קשר לבדיקת הסיכויים/סיכונים לתביעה בהצלחה יוני שמיל, עו"ד יוני שמיל, משרד עורכי דין וגישור...
המשך תשובה