ברצוני לברר האם כשהאשה בוגדת והזוג מתגרש בבית הדין הרבני אז הרכוש המשותף מחולק שווה בשווה ?

מוני שלום רב,
בית הדין הרבני לא צריך לקחת בחשבון בעת חלוקת רכוש (פירוק שיתוף), את נושא הבגידה.
יוני שמיל, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ומגשר יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ניסים שלום רב, הסכום של 52,000 ש"ח הוא הסכום שנקבע בבית הדין הגדול כסכום מינימום למחייה של גרושה למשך שנה. זאת הסיבה שכיום מקפידים לפחות על סכום זה. יוני שמיל, עו"ד ...
המשך תשובה