הייתי רוצה להתחיל בהליכי גרושין מאחר ואין באפשרותי לשלם לעו"ד רציתי לדעת האם כדאי לי לגשת לבד לבית דין רבני ולפתוח תיק .
מובן שמומלץ להיעזר באיש מקצוע, לצעד כה גורלי וחשוב בחייך. אם אין באפשרותך לשכור את שירותיו של עו"ד, יתכן שאת זכאית לסיוע משפטי מטעם המדינה. מוטב שתפני ללשכה לסיוע משפטי, על מנת לברר אם זכאותך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ומגשר יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
קובי שלום ברגע שרוצים לבטל הסכם, צריך לגשת לחוק החוזים לעילות ביטול כגון: הטעייה, עושק, כפייה וכדומה, ואז צריך להגיש תביעה לביטול ההסכם. יוני שמיל, עו"ד...
המשך תשובה