שלום לאחרונה ביטלתי 5 שיקים שהיו מיועדים לחברת אילשע מדיקל או אלישע אסתטיקס שהופיעה לאחרונה בכלבוטק, חברה שהחליפה מספר שמות לאחר פשיטות רגל,היום קיבלתי מכתב מ"מאסטר צ'ק" שרוצים לגבות ממני שני צ'קים שחזרו עקב הביטול בתוספת עמלה של 125₪ שלושה שאלות:1 מי אלו מאסטר צ'ק? 2 האם עשיתי משהו שלא בסדר? 3 מה לעשות עכשיו? בתודה מראש שושנה
שלום שושנה,
מסטאר ציק היא חברה הרוכשת שיקים חוזרים. תמורת השיק מקבל מחזיק השיק כסף מזומן.
בשאלתך אין התייחסות לקבלת השירות מהקליניקה ואין התייחסות לחוזה בניכם.
לפיכך אני לא יכול להשיב על שאלתך.
בברכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דני שלום רב, במקרה שתיארת, כאשר חברה שבעליה מרוקן את החברה מנכסים ולקוחות, לחברה אחרת שבבעלותו או בשליטתו, במטרה להתחמק מנושים, ניתן לפעול במספר דרכים: (האפשרויות גם תלויות בנתונים, בראיות ובעילת ...
המשך תשובה