אני נתתי למישהו הלוואה ובגלל שלא היה לו צ'קים החתמתי אותו על שטר חוב. נתתי לו 12000 מזומן ביד והוא היה צריך לשלם לי כל חודש ריבית של 800 ש"ח עד שיחזיר לי את 12000 שלקח. הוא שילם לי במשך שנתיים ריביות ובערך סכום של 20000.אני הגשתי להוצאה לפועל את שטר החוב האם זה מספיק לי ? רק זה מה שהוא חתום
בהנחה שרק על זה הוא חתום.
במידה תהא בעיה יש לתבוע בתביעות קטנות.
יש בעיה שהלוואה חוץ בנקאית צריך להחתים ובריבית של עד 13%
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דורון שלום רב, לפי הנתונים שהצגת, הוטל עיקול על הכספים המשותפים בחשבון העו"ש. כיוון שהחובות נצברו טרם חיי הנשואים, ואין ערבות או התחייבות אישית של בן הזוג השני, ניתן להגיש בקשה לרשם ההוצאה לפוע...
המשך תשובה