דיירים שהשכרתי להם דירה לא שילמו במשך חודשים רבים שכר דירה ורק לאחר שהגשתי תביעה לפינוי מושכר, עזבו את הדירה בלי לעדכן אותי,השאירו חובות ונזקים בדירה בהיקף של 33000 ש"ח. הבעייה שהם פתחו תיק פשיטת רגל, יש צו כינוס מפברואר 2014 , ודיון ביולי 2015 . כל החוב שלהם נוצר לאחר פתיחת תיק הכינוס.הם לא רשמו את החוב אלי בבקשה לפש"ר שכן היו צריכים לשלוח העתק מצו הכינוס , כך שלא קיבלתי את צו הכינוס עד היום. אני רוצה לממש צ'ק ביטחון ושטר חוב שקיבלתי מהם ע"ס 30000 ש"ח בסך הכל , האם צריך לפתוח 2 תיקים בהוצאה לפועל , אחד לצ'ק ביטחון ואחד לשטר חוב ?או להגיש תביעת חוב לכונ"ר? ואיך אני תובע אותם גם על ההפרש?תביעה קטנה נוספת? תודה
יחיאל , שלום רב
אם טענתך נכונה , אינך כפוף לפשיטת הרגל שלהם.
אין צורך לפתוח שני תיקי הוצל"פ. מיותר לגמרי.
התביעה על ההפרש תאלץ להתבצע בתביעה קטנה , אכן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, לפי המקרה שציינת בו ניתנה הלוואה בין חברים ואין הסכם בין הצדדים, לא תוכל להגיש תביעה על סכום קצוב בהוצאה לפועל. במידה ויש לך שיק ביטחון או שטר חוב תוכל לגשת ישירות להוצאה לפועל. במק...
המשך תשובה