יש לי שיק בגין טביעה ייצוגית מחברת סלקום שתאריך שלו 24.8.2014. עבר תוקפו לפני כ-3 ימים. סלקום אמרו שהכסף כבר עבר לקופת המדינה ובנק לאומי (שהשיק מהבנק שלהם) אמרו שאי אפשר להפקיד את השיק בגלל שפג תוקפו. למי לפנות בנידון ? תודה רבה
ליאורה , שלום
עלייך לפנות למי שמשך את השיק מחשבונו , כלומר בעל השיק ולבקשו ליתן לך שיק חדש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בנצי שלום רב, בשביל להבין אם יש אפשרות לבקשה של עיקול בטרם מסירת אזהרה, צריך לבחון את הסיבות שגרמו לך לחשוש ואם יש ממצאים שיכולים לחזק את החששות שלך. במידה ויש סימנים המראים כי החייב מתכוון להבר...
המשך תשובה