שלום רב, אמי קנתה מכשיר מערוץ הקניות ושילמה 3,000 שקל ופרסה את זה לתשלומים של שנתיים. היא נפטרה לפני חודש ועכשיו החברה דורשת את המשך התשלום. ביקשתי להחזיר את המכשיר כי נפטרה אבל לא מסכימים. אני חייב לשלם להם?
רונן, שלום רב
האם המוצר הגיע לידיה? אם כן, ועשתה בו שימוש, אין מחלוקת בדבר זכאותו של ערוץ הקניות לקבלת הכסף.
אם לא קיבלה את זה וו/או לא עשתה בו שימוש ניתן להחזיר את המוצר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום רב, במקרה שציינת, כאשר יש הסכם חתום ו/או חשבונית אחת לפחות משולמת, ניתן לפנות להליך של תביעה על סכום קצוב בהוצאה לפועל או הגשת תביעה קטנה. בתביעה על סכום קצוב יש חובה לשלוח לחייב מכתב ...
המשך תשובה