נפתח נגדי תיק הוצלפ בגין שיקים שנתתי לספק בשנת 2008 השיקים לא הופקדו רק כעבור 5 שנים וחזרו מהסיבה עבר זמנם למיטב זיכרוני השיקים שולמו ללקוח במזומן ביוני השנה לאחר 4 שנים מהחזרה של השקים נפתח נגדי תיק הוצלפ מה עושים??
טוני, שלום רב
אני תמה כיצד לשכת ההוצאה לפועל אפשרה פתיחת תיק הוצל"פ כזה. תיק כזה לא חוקי ועליו להסגר בלי קשר לשאלה האם שילמת את סכומי השיקים אם לאו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דני שלום רב, במקרה שתיארת, כאשר חברה שבעליה מרוקן את החברה מנכסים ולקוחות, לחברה אחרת שבבעלותו או בשליטתו, במטרה להתחמק מנושים, ניתן לפעול במספר דרכים: (האפשרויות גם תלויות בנתונים, בראיות ובעילת ...
המשך תשובה