שלום רב, הטילו לי עיקול על החשבון בגלל חוב מים. כשביררתי במה מדובר גיליתי שזה חוב מדירה שכורה שגרתי בה אבל עזבתי עוד לפני כן את הדירה, פשוט החשבון כנראה נשאר על שמי. זאת פעם ראשונה ששמעתי על החוב הזה. האם אני יכולה לבטל אותו או לפחות לגבות אותו ממי ששכר את הדירה אחריי?
האפשרות הראשונה אינה אפשרית הלכה למעשה מאחר ומחובתך היה לעדכן את חשבון המים ואין זה מתפקידה של הרשות המקומית לעשות בירורים מעין אלה. נשארה האפשרות השנייה בלבד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בנצי שלום רב, בשביל להבין אם יש אפשרות לבקשה של עיקול בטרם מסירת אזהרה, צריך לבחון את הסיבות שגרמו לך לחשוש ואם יש ממצאים שיכולים לחזק את החששות שלך. במידה ויש סימנים המראים כי החייב מתכוון להבר...
המשך תשובה