שלום לעורכי הדין של הפורום פתחתי תיק בהוצאה לפועל וקשה לי מבחינה בריאותית/פיזית להגיע ולפעול נגד החייב, האם שליח יכול לבצע במקומי את כל מה שצריך בהוצאה לפועל ואם כן, במה הוא צריך להצטייד לשם כך. תודה ובכבוד רב, משה
ייפוי כוח+תעודת זהות שלך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום רב, במקרה שציינת, כאשר יש הסכם חתום ו/או חשבונית אחת לפחות משולמת, ניתן לפנות להליך של תביעה על סכום קצוב בהוצאה לפועל או הגשת תביעה קטנה. בתביעה על סכום קצוב יש חובה לשלוח לחייב מכתב ...
המשך תשובה