שלום, הפקדתי שיק של ספק שלא ביצע את עבודתו כראוי בביתי והשיק היה ערבון לעבודה תאריך השיק היה מעל חצי שנה. הבנק החזירו בטענה של - עבר זמנו כיצד ניתן לגבות את הכסף מהחייב? בעל השיק מסרב לתת שיק חדש תודה ירון
ירון שלום,
במידה והסכום נמוך מ- 30,000 אתה יכול להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות.
בברכה,
מאיה הדס, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דני שלום רב, במקרה שתיארת, כאשר חברה שבעליה מרוקן את החברה מנכסים ולקוחות, לחברה אחרת שבבעלותו או בשליטתו, במטרה להתחמק מנושים, ניתן לפעול במספר דרכים: (האפשרויות גם תלויות בנתונים, בראיות ובעילת ...
המשך תשובה