אני תושב חוץ כבר המון שנים נתתי יפוי כוח כוח לאחי הקטן למכור עסק שהיה שייך לשנינו אך היה רשום על שמי העסק נמכר אך לא נעשתה העברת בעלות בצורת חוזה כתוב הבעיה היא שאחי לא עשה העברת בעלות על מונה החשמל והאדם שעבד אחריו צבר חובות באלפי שקלים בבואי לארץ אני מגלה שתבעו אותי מחברת החשמל (לא קיבלתי את כתב התביעה שנשלח לכתובתם של הורי בארץ) פניתי לחברת החשמל וטענתי בפניהם שהחוב לא שלי ואני יכול להוכיח שלא הייתי בארץ בזמנו (דוח כניסות ויציאות ממשרד הפנים) אך הם עומדים בסירובם לבטל את החוב. האדם שצבר את החוב בחובות כבדים וכנראה פושט רגל כך שגם אם אתבע הרבה לא יצא מזה. אני יכול להוכיח שהוא זה שעבד שם ע"י דוח ממכבי אש שמציין שהוא הבעלים והוא חייב להם כסף בגלל ביקורת שנעשתה שם בזמנו (אל תשאלו איך השגתי את הנייר) בכל אופן נראה לי שהמקרה אבוד והצטרך לשלם בעצמי את החוב ובמזומן כדי לקבל הנחה יש אפשרות לבטל או להתחמק מהחוב שלא אני ייצרתי ? רב תודות !
אילן שלום,
תצטרך לנהל הליך משפטי על מנת להעביר את החובה לבעלים של הנכס ו/או למחזיק בפועל.
בהצלחה,
מאיה הדס, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, לפי המקרה שציינת בו ניתנה הלוואה בין חברים ואין הסכם בין הצדדים, לא תוכל להגיש תביעה על סכום קצוב בהוצאה לפועל. במידה ויש לך שיק ביטחון או שטר חוב תוכל לגשת ישירות להוצאה לפועל. במק...
המשך תשובה