עברנו לא מזמן לדירה שכורה בבת ים. הדירה הינה חדשה ונרכשה מהקבלן לפני כחצי שנה. בעל הבית נמצא בחו"ל. אין מי שמנהל את העסק חוץ ממנו וההתנהלות מולו נעשית במייל בלבד. לאחרונה גילינו רטיבות בתקרה וגם סדקים חיצוניים בקיר. אנחנו רוצים את תיקונם אבל בעל הבית בחו"ל ואנחנו לא יודעים האם זה חוקי לפנות לקבלן בעניין. כיצד אנו יכולים "לצאת מהפלונטר"?
צמרת שלום רב,
עליכם לפנות למשכיר ולבקש ממנו מסמך המסמיך אתכם לפעול מטעמו ואזי לפנות לקבלן.
בברכה,
אברהם שלו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יניב שלום, במצבים שקבלן לא נותן מענה / מתנער מאחריות / לא מתייחס לפניות / לא מטפל בליקויים (טיפול אמיתי ומעמיק) ועוד, ובמיוחד כאשר אתם עדיין בתוך תקופת הבדק, יש לך את האופציה לפנות לערכאות משפטיות על...
המשך תשובה