שלום, רכשנו דירת גג מקבלן לפני 3 שנים. כל חורף בקביעות מופיעה רטיבות ב 3 מוקדים. בוצעו ניסיונות חוזרים וכושלים עי הקבלן לתיקון עי יותר מ 10 בעלי מקצוע שונים. יש לקבלן רצון לתקן אך מורח אותנו בזמן ולא מתקן כנדרש. עובדה והבעיה חוזרת. האם ניתן לתבוע?

באופן עקרוני אתם זכאים לקבל דירה תקינה לחלוטין ואם קיים ליקוי הרי שהקבלן מחוייב לטפל בו או לפצותכם בהתאם. אם תרצי להתקדם בנדון, צרי קשר עם משרדנו.
רטיבות מתמשכת לעתים גם מהווה ירידת ערך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, קירות חיצוניים הינם חלק מהרכוש המשותף של הבית המשותף (הבניין) (גם אם הם מעטפת של דירה פרטית). בכל מקרה, האחריות לתיקון רכוש משותף ו/או פרטי, חלה על הקבלן, כאשר הליקוי מופיע בתוך תקופת הבדק ו...
המשך תשובה