עברנו לדירה חדשה מקבלן. קיימים ליקויים בדירה כגון אמבטיה סדוקה, חלונות שבורים וכדומה. הקבלן מסרב לתקן את הליקויים בטענה כי לא דווחו בזמן מסירת הדירה. יש לציין כי במסירה, הדירה הייתה מאובקת ומלוכלכת בצבע ורובה, דבר שצויין בפרוטוקול. מה ניתן לעשות בכדי לטפל בליקויים?

שלום רב,
על פניו, נראה שמדובר בתיק קלאסי של ליקויי בנייה ומשרדנו מטפל בתיקים בדיוק מהסוג הזה. אך ישנם פרטים חסרים בשאלה (לרבות האם ביצעתם דו"ח בדק בית שיתאר את כלל הליקויים בדירה, כולל את הסדקים, החלונות בעיקר ועוד ליקויים נוספים);
ובכל זאת, אם להתייחס נקודתית למקרה בו הקבלן לא משיב על בקשות לתיקון ליקויים שבאחריותו (בתקופת הבדק ובתקופת האחריות), זהו בדרך כלל השלב בו רוכשי הדירות פונים לייצוג משפטי.
ככל וליקויים שיצוינו/צוינו בדו"ח אינם מטופלים על ידי הגורם האחראי לנזק (הקבלן/היזם), יש לפנות אלינו לקבלת ייעוץ במסגרתו תקבל את כל המידע ביחס לדרכי הפעולה לנקיטת ההליכים המתאימים לצורך קבלת פתרון ו/או מענה לבעיה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

באופן עקרוני אתם זכאים לקבל דירה תקינה לחלוטין ואם קיים ליקוי הרי שהקבלן מחוייב לטפל בו או לפצותכם בהתאם. אם תרצי להתקדם בנדון, צרי קשר עם משרדנו. רטיבות מתמשכת לעתים גם מהווה ירידת ערך....
המשך תשובה