שלום, אני מחפשת להתייעץ לגבי המצב שלי. אני בהריון מתקדם ולא ילידת הארץ ונוסעת בקרוב למדינת שלי ללדת. האב הוא הגרוש שלי, אנחנו גרושים 5 שנים, והוא לא בתמונה בשלב זה, מכוון שניסינו לחזור וזה לא הסתדר. מה שהייתי רוצה לדעת בבחינת זכויות שלו מה הוא יכול לעשות\לדרוש בהמשך, והאם הוא צריך לשלם מזונות אפילו אם אני לא בארץ? אשמח להכוונה, תודה!
שלום ג'ני
השאלות שלך יפות, ותלויות בפרטים שלא ציינת.
הבנתי שאת יולדת בחו"ל, האב מסכים שהוא אבי התינוק? או שיש לערוך בדיקה גנטית?
בברכה
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
