היי סבי שנפטר יליד פולין נולדת בשנת 1913 חי בבנדין ועזב את פולין ב1948 יש לי אישור מקצין העיר על אי שירות עד כמה ההליך מסורבל מפה? ומה הסיכוי לקבל אזרחות ודרכון פולני?
שלום מאור,
הייתי מציע כי את המשך ההתנהלות בעניינך נעביר לערוץ היעוץ האישי.
אשמח אם תפנה אלי בלשונית המיועדת לכך.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שרי, האזרחות הפולנית של כל אחד מכם תקפה גם ילידיכם וניתן לבקש לאשרר את אזרחותם על סמך ההחלטה המאשררת את אזרחותך ו/או אזרחות אשתך. תודה....
המשך תשובה