לעו"ד כהנא שלום, אני ילידת פולין 1950, עלינו ארצה בשנת 1957, (וגם שירתתי בצה"ל 1969) ילדי מבקשים אזרחות פולנית, מהי הפרוצדורה והאם הם זכאים ? נ.ב. אם הורי חתמו על ויתור (לא בטוח) האם יש לכך השלכות ?
שלום,
מתיאוריך עולה זכאות לכאורית לאשרור אזרחות פולנית שלך ושל ילדייך.
לעניין הויתורים פסק בית המשפט לחוקה של פולין עוד בשנת 2009 כי הינם בטלים שכן לא נעשו מתוך רצון חופשי לויתור אלא כתנאי לקבלת דרכון.
לפרטים נוספים הייתי מציע כי תפני אלי בלשונית "יעוץ אישי".
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, כיום חייבים לאשרר אזרחות פולנית לכל הטוען לאזרחות כזו, לרבות קטינים. על כן לא נותר אלא להצטער על שלבקשת האזרחות שלך לא צירפת בקשת ביחס לבנך שכן במקרה כזה היית מקבל את ההחלטות המאשררות את ש...
המשך תשובה