שלום, שמי סרגיי. נולדתי בלטביה 1986. עליתי לארץ עם הוריי בשנת 1999. אימי ילידת בלרוס ואבי יליד רוסיה, אך שלושתנו היינו בעלי אזרחות לטבית בעת העליה לארץ. מעוניין לדעת אם אני יכול להוציא אזרחות לטבית, ואם זה כרוך בויתור על האזרחות הישראלית. תודה.
.png)
שלום,
היות שפנית אלי בייעוץ אישי אשיב לך בנפרד.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום הדר, אם סבתך נולדה בפולין בשנת 1932 הרי במועד הקובע 19.01.1951 היתה אישה, בגירה ואזרחית ישראל ובנסיבות אלה איבדה את אזרחותה הפולנית באותו מועד, ולכן לא קמה לך, לצערי, זכאות לאשרור אזרחות פולני...
המשך תשובה