שלום, שמי סרגיי. נולדתי בלטביה 1986. עליתי לארץ עם הוריי בשנת 1999. אימי ילידת בלרוס ואבי יליד רוסיה, אך שלושתנו היינו בעלי אזרחות לטבית בעת העליה לארץ. מעוניין לדעת אם אני יכול להוציא אזרחות לטבית, ואם זה כרוך בויתור על האזרחות הישראלית. תודה.
.png)
שלום,
היות שפנית אלי בייעוץ אישי אשיב לך בנפרד.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, דומני שפנית אלי גם בייעוץ אישי. כעקרון ניתן יהיה לאשרר את אזרחותך בשל היות אביך אזרח אולם חסרים בתיאורך פרטים מהותיים הקשורים לאביך. אצור עמך קשר לפי הפרטים שהשארת. יום נעים לכל....
המשך תשובה