שלום, הבנתי שהחל מחודש אוקטובר 2013 לטביה מכירה באזרחות כפולה. מי זכאי להגיש בקשה לקבלת אזרחות? אציין כי נולדתי בלטביה ואבא שלי היה אזרח לטבי (עדיין יש לו דרכון שפג תוקף) עד שלא יכל להאריך יותר את הדרכון.
שלום רב,
הבנתי שפנית אלי בייעוץ אישי אולם לא השארת פרטי התקשרות.
הואילי נא לפנות שוב תוך ציון מס' טלפון ומייל כדי שאוכל להתייחס עניינית לפנייתך.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, פורום זה עוסק בענייני אזרחות באיחוד האירופי, ולא, למשל באזרחות ארגנטינאית. לכן אציע לך ליצור קשר עם המחלקה הקונסולרית בשגרירות ארגנטינה לשם בירור עניינך. תודה....
המשך תשובה