שלום אבא שלי נולד בפולין ב-1921. בשנת 1940 הגיע לישראל באנייה. אזרחותו הפולנית התבטלה. האם אוכל להגיש בקשה לקבל אזרחות פולנית לי ולשני ילדים בגירים?
.png)
שלום לך,
לא ברור לי על סמך מה סיפרת לי שאזרחותו הפולנית של אביך התבטלה. הואילי נא להאיר את עיניי בעניין.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככלל נקבע בפסיקה שאין בית משפט מוסמך להורות לרשות האוכלוסין לשנות את גילו של נפטר או פרטים אחרים שלו, כגון שמו, שמות הוריו וכד`. מה שניתן לעשות הוא לבקש פסק דין הצהרתי שלפיו הנפטר נולד במועד אחר מאשר...
המשך תשובה