שלום, סבתא רבה שלי ילידת קובנה. בשנה שעברה סבתי ואמי הוציאו דרכון ואזרחות ליטאים והם מצויים בידיהן. האם מתוקף אזרחותן והגשת כל המסמכים כבר במקרה שלהן, אני זכאית לאזרחות בהליך מקוצר יותר? או שעליי לבצע את אותו התהליך הארוך שהן ביצעו בעבר? תודה רבה, מאי
שלום,
תרצי מן הסתם לפנות לשגרירות ליטא ברמת גן ולשאול אותם אילו מסמכים יהא עלייך לצרף לבקשתך לאשרור אזרחות ליטאית.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אלון, לא ניתן ללכת דור אחורה מאחר ואינך בנה של סבתך כי אם הבן של בנה. בכלל עדיף שתיצור עמי קשר בייעוץ אישי. תודה...
המשך תשובה