סבי וסבתי נולדו בבכפר טרוכנברוד (כיום נמצא באוקראינה, אזור קייב) ב-1921. שניהם עלו לארץ ב-1939, ברכבת האחרונה שיצאה מפולין לפני פרוץ מלחמת העולם השניה. הם התחתנו בארץ. יש באפשרותינו להשיג את תעודות הלידה שלהם מארכיון באזור. האם ניתן להוציא אזרחות לאמי ולבנותיה? תודה, דקלה
הכפר המדובר אינו מוכר לי. האם יש אפשרות שתרשמי את שם הכפר בכיתוב לועזי?
איזור קייב כולו, מכל עברי העיר, לא היה מעולם חלק מפולין. לכן ביקשתי לבדוק יותר לעומק.
תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לך, נכון להיום לטביה אינה מכירה בכפל אזרחות עם ישראל אלא למי שעזבו לפני מאי 1990. במקרה שלך אתה נולדת ועזבת את לטביה כשהיא רפובליקה עצמאית ועל כן טוב תעשה אם תמתין עד אשר ישתנו דברים ביחס להכ...
המשך תשובה