שלום . אנו משפחה בת 6 נפשות(הורים ו4 קטינים) . מעונינים להגר לאירופה . אנו זכאים לדרכון פולני ע״פ בדיקה שערכנו . נודע לי מחבר שניתן לקבל דרכון דיפלומטי לכולנו בתנאי שאני או אשתי עובדי הקונסוליה המקומית במדינה אליה אנו בוחרים להגר. האם נכון הדבר? מה היתרונות ? האם ניתן לשפוך קצת אור בנושא דרכון הדיפלומטי והזכאות לו. בברכה .
.png)
שלום יוסי,
השבתי לך במייל.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דובי, במקרה שלך, אם לא הוצא צו אימוץ הרי אין במגורי ילדי זוגתך עמך בכדי להקנות להם זכאות לכאורית לאשרור אזרחות פולנית. אם תינשא לבת זוגך היא תוכל לבקש להתאזרח בפולין בתום שלוש שנים של מרכז ח...
המשך תשובה