סבי וסבתי משני הצדדים נולדו בפולניה להורי אין תעודות כלשהם האם יש סיכוי בכלל לתבוע זכאות ובמה זה כרוך?
ראשית, העדר ניירת אינו סיבה להתייאש. המרשמים נמצאים, ככל הנראה, בפולין, וניתן להגיע אליהם.
היות ומעורבות בכך עלויות כספיות, שאינן מענינו של פורום זה ומשתנות ממקרה למקרה, הייתי מציע כי נמשיך את בירור עניינך הפרטני בלשונית "יעוץ אישי".
תודה,
רון כהנא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שי, היות וסבך הוא חוליה מקשרת בין אביו לבין הדורות הבאים הרי ששירות של סבך בצה"ל לפני המועד הקובע מנתק את רצף הזכאות לאשרור אזרחות פולנית בהורשה. תודה....
המשך תשובה