אימי נולדה בפולין בשנת 1923 ולאחר המלחמה ב 1948 התחתנה והורי עלו לישראל בשנת 1948. האם אני זכאי לאזרחות פלונית והאם ילדי שנולדו בארץ ולהם גם אזרחות אמריקאית זכאים לאזרחות פולנית ? תודה להתייחסות
שלום רב,
אמך התאזרחה בישראל כשהיא בגירה וכל זאת לפני 19.01.1951.
בנסיבות אלה איבדה את אזרחותה הפולנית.
צר לי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אילנה, משך הזמן הכולל לטיפול באשרור אזרחות פולנית בהורשה עד לקבלת הדרכון יכול להתארך לתקופה של עד 24 חודשים, ועניין זה תלוי במשתנים רבים. ברור שמסמכים הדרושים לעניין ושאינם כתובים בפולנית יצטרכ...
המשך תשובה