שלום סבתי נולדה באוקראינה במחוז ז'יטומיר בעיר ברדיצ'ב בשנת 1915, האם יש סיכוי שאני זכאי לאזרחות פולנית?
שלום ודים,
ברדיצ'ב מעולם לא הייתה חלק מן הרפובליקה השניה של פולין אלא שכנה קצת מזרחה מגבולה המזרחי.
בנסיבות אלה לא קמה לך זכאות לאזרחות פולנית.
צר לי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, למיטב ידיעתי העיר מוזיר לא נכללה, לצרכיי דרישות חוק האזרחות הפולני, בתחומי הרפובליקה השנייה של פולין ומכל מקום הועברה לריבונות סובייטית בהסכם ריגה משנת 1921. לפיכך, מתיאורך עולה כי לא קמה...
המשך תשובה