אני זכאית לאזרחות פולנית בגלל שסבתא שלי נולדה בשטח שהיה שייך לפולין . היא כבר איננה בחיים אבל קראתי שבשביל שאני אקבל אזרחות אז אני צריכה להוציא גם לה האם זה נכון ? האם אני יכולה להוציא אזרחות ישר לי ? אשמח אם מישהו יסביר את כל העניין של דילוג דור . תודה .
שלום,
האזרחות שאשרורה יבוקש ראשונה היא זו של הדור הראשון שבחיים.
לפי דברייך סבתך אינה עימנו עוד כך שיש לדבר על הדור הבא.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גארי, תהיה לך בעיה עם כפל אזרחות שכן ככל שתאושרר אזרחותך הלטבית שלטונות לטביה ירצו לדעת ממך באילו צעדים נקטת בכדי לוותר על אזרחותך הישראלית בטרם תאושרר אזרחותך הלטבית, שכן בעת הזאת לטביה אינה מכ...
המשך תשובה