שלום רב, סבי מצד אבי נולד ב 1897 בפולין, עלה ארצה ב 1933 ולא שרת במילואים. סבי מצד אמי נולד בנדבורנה שבפולין ב 1906, עלה ארצה ב 1939, ולא ידוע לנו האם שרת במילואים (סביר להניח שלא). הורי נולדו בארץ. האם הם זכאים לאזרחות פולנית? (אין בידינו תעודות לידה, אל אם יש סיכוי לזכאות, ננסה לאתרן). תודה!
שלום סיגל,
בשל מורכבות עניינך מומלץ כי תפני אלי בייעוץ אישי לשם בירור יותר מעמיק בטרם תשובה.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רון, במקרה שתיארת אותו קטין היה בגיר במועד הקובע 19.01.1951. לכן ומשום כך קמה כאן זכאות לכאורית לאשרור אזרחות, בכפוף ליכולת ההוכחה. תודה...
המשך תשובה