שלום, אמי נולדה בפולין, וורשה, בשנת 1927. האם היא זכאית לדרכון? פעם נאמר לי שכן, עכשיו נאמר לי שאם היא נולדה לפני 1932, אז היא איבדה את הזכות. וגם אני הבת כמובן. תודה
שלום אילנה,
המבחן הוא כזה:
אם אמך הייתה ביום 19.01.1951 בגירה ואזרחית ישראל כי אז איבדה את אזרחותה הפולנית ועמה הדורות הבאים.
מקווה שהבהרתי את התמונה.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דובי, במקרה שלך, אם לא הוצא צו אימוץ הרי אין במגורי ילדי זוגתך עמך בכדי להקנות להם זכאות לכאורית לאשרור אזרחות פולנית. אם תינשא לבת זוגך היא תוכל לבקש להתאזרח בפולין בתום שלוש שנים של מרכז ח...
המשך תשובה