נולדתי בלטביה בשנת 1969 ועליתי בשנת 1972, האם אני זכאית לאזרחות לטבית ללא ויתור על האזרחות הישראלית? האם ילדיי שנולדו בישראל זכאים גם הם לאזרחות לטבית?
שלום סופי,
לאור התיקון לחוק האזרחות הלטבי עולה מתיאורך זכאות לכאורית לאשרור אזרחות לטבית תוך שמירה על על אזרחותך הישראלית. דברים אלה כוחם יפה גם ביחס לילדייך ולכל מי שעתיד להיוולד עד 01.10.2014 בשלב זה.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מירי, השאלה מתי בדיוק נולדה אמך. אם ביום 19.01.1951 טרם מלאו לה 18 שנה קמה לך ולילדייך, לפי תיאורך, זכאות לכאורית לאשרור אזרחות פולנית בהורשה, אם אבי אמך לא שירת בצה"ל לפני 19.01.1951 ובכפוף ל...
המשך תשובה