שלום, אני בת כמעט 18 ( עוד חודשיים) . סבי מצד אבי הוא יליד פולין . רציתי לדעת איך מתחילים את ההליך לקבלת דרכון פולני ? ממה להתחיל ?
שלום גל,
ראשית חכמה, בהנחה שלא כל המסמכים הקריטיים לעניינכם נמצאים בידכם, יש לבצע בדיקה מקדמית אשר תצביע על קיומם (או חו"ח היעדרם) של המרשמים המתאימים בפולין.
הואילי נא ליצור עמי קשר בלשונית "יעוץ אישי" לשם הסבר והדרכה.
תודה,
רון כהנא, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום נגה, כיד להקים זכאות לכאורית לאשרור אזרחות פולנית יהיה צורך לברר מול צה"ל אם אביך שירת בו לפני 19.01.1951. זה בתור התחלה. לפרטים נוספים ניתן לפנות אלי בלשונית היעוץ האישי. תודה....
המשך תשובה