שלום רב, סבתי ז"ל נולדה בלטביה בשנת 1949, ובתחילת שנות ה60 עלתה עם הוריה לארץ. ברשותי תעודת הלידה שלה ושל אביה (גם יליד לטביה). האם לפי החוק החדש אני זכאי לאזרחות לטבית מבלי לוותר על האזרחות הישראלית שלי? בתודה מראש, קובי
שלום קובי,
מן הנתונים שמסרת עולה כי תוכל לאשרר את אזרחותך הלטבית תוך שמירה על אזרחותך הישראלית בכפוף להמצאת מסמכים נוספים אודות סבתך והוריה.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מאור, ראשית אביך לא נולד בלטביה אלא בברית המועצות. כדי שניתן יהיה להצליח בתהליך אשרור האזרחות הלטבית יהיה עליו להראות מי מהוריו היה אזרח לטבי ותושב לטביה ביום 17.06.1940, עם סיפוחה לבריה"מ. ...
המשך תשובה