אבי ז"ל נולד בפולין בשנת 1919 אמי תיבדל "א נולדה בשנת 1924 שניהם עלו ארצה בשנת 1948 אין לנו מסמכים מלבד מתן עדות אבי בפולנית ביד ושם.אבי קיבל רנטה מגרמניה וכיום אימי מקבלת.
שלום,
בשלב ראשון תרצה לבדוק מול צה"ל אם אביך שירת בו לפני 19.01.1951.
תוכל לפנות אלי בייעוץ אישי לשם בירור מעמיק יותר של עניינך.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ישי, אם אכן תיאורך נכון הרי שסבתך היתה ביום 19.01.1951 בגירה ואזרחית ישראל ובנסיבות אלה איבדה את אזרחותה הפולנית וצר לי על כך. תודה....
המשך תשובה