לפי הבנתי, אזרח פולני, שעלה לישראל לפני הקמת המדינה , ועבר גיל 50 בין השנים 1948-1952, איבד את אזרחותו עקב קבלת אזרחות ישראלית רטרואקטיבית ( עפ"י חוק האזרחות הישראלי 1952) מ 15 במאי 1948. האם הבנתי נכונה, או שיש דרך לאשרר את האזרחות הפולנית למרות הרטרואקטיביות של החוק הישראלי ?
.png)
שלום גיל,
שוחחנו בטלפון והדרכתי אותך בצעד שיש לנקוט בעניינך.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מירי, מתיאורך עולה זכאות לכאורית לאשרור אזרחות בכפוף לכך שניתן יהיה להוכיח את היותו בליטא לאחר שנת 1940. מסמכים כאלה יכול ושמורים בליטא. תודה....
המשך תשובה