שלום רב לעו"ד, אני ילידת פרנו אסטוניה שנת 1982. בגיל 3 עליתי לישראל עם הוריי ואחיי. אין לי או לאף אחד מהמשפחה אזרחות. האם אפשר להוציא? תודה לך,
.png)
שלום פולה,
ראשית חכמה יש להבין שאת עצמך לא נולדת באסטוניה החופשית אלא בברית המועצות. לכן ומשום כך יהיה צורך להראות מי מהורייך, או מהוריהם שלהם, היה אזרח אסטוני לפני סיפוחה של אסטוניה לברית המועצות בשנת 1940.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, לטביה אינה מכירה בהגדרה בכפל אזרחות עם ישראל אלא למי שעזב אותה לפני מאי 1990. לכן במקרה שלך הלטבים ירצו כנראה לדעת באילו צעדים נקטת בכדי לותר על אזרחותך הישראלית כתנאי לאשרור אזרחות לטבית. ...
המשך תשובה