היי אני ארגנטינאי ומחפשת מישהו שיעזור לי עם הניירת ובמה שצריך לעשות כדי להוציא אזרחות לבנות שלי. האם אתה יכול לעזור לי? או מכיר סוכן שזה העבודה שלו?.. תודה.
.png)
שלום רב,
פורום זה עוסק בענייני אזרחות בפולין, בבלטיות, ולעת מצוא גם במדינות אחרות החברות באיחוד האירופאי, שבין חברותיו ארגנטינה אינה נכללת, בשל כמה סיבות וטעמים מובנים.
יחד עם זאת אציע לך ראשית חכמה ליצור קשר עם המחלקה הקונסולרית בשגרירות ארגנטינה בכדי לברר מה דרוש בשלב ראשון מכם כדי להתניע את התהליך.
שבוע טוב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שי, במקרה שלך, לאור הניסיון המצטבר, הלטבים יסרבו לאשרר את אזרחותך, קרוב לוודאי, בטענה שסבך וסבתך לא היו בלטביה ביום סיפוחה לברית המועצות 17.06.1940. מכאן שהתשובה לשאלתך מתייתרת. תודה....
המשך תשובה