סבא שלי נולד בפולין ובסוף המלחמה הוא למד 5 שנים בגרמניה. איך אני יכול לדעת אם הוא קיבלת אזרחות גרמנית? ובכלל לאיזה אזרחות אני זכאי?
את נושא אזרחותו הגרמנית של סבך תוכל לבדוק במנהל האוכלוסין של גרמניה, אם כי אני מרשה לעצמי להניח כי הסיכוי שהתאזרח בגרניה עקב לימודיו קטן.
אם זאת, אם נולד בפולין הרי היה כנראה אזרח פולין ומטעם זה אתה לכאורה זכאי לממש את אזרחותך הפולנית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מרדכי, בפנייתך חסרים פרטים מהותיים בלעדיהם לא ניתן להשיבך תשובה מושכלת. אציע לך ליצור עמי קשר בלשונית הייעוץ האישי לשם בירור מעמיק של עניינך. תודה...
המשך תשובה