שלום רציתי לדעת האם ילדים מתחת לגיל 6 צריכים להיות נוכחים בשגרירות הפולנית בתל אביב או שאני יכול להוציא עבורם דרכון (יש לי את כל המסמכים הנדרשים). תודה איל
.png)
שלום איל,
ככל הידוע לי ילדים עד גיל 5 פטורים מחובת נוכחות בשגרירות. על כל מי שמלאו לו 5 שנים להגיע פיזית.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום טל, לידיעתך, לפני שנים אחדות קבע בית המשפט החוקתי העליון של פולין כי הוויתורים שאולצו מי שרצו לעזוב את פולין בסוף שנות החמישים, על אזרחות פולנית, בטלים ומבוטלים. אביך יצטרך לשתף פעולה ברמת הש...
המשך תשובה