שלום רב, סבי (יליד 1899|) וסבתי (ילידת 1900) ילידי פולין. נמצאים ברשותינו הדרכונים שלהם. אמי ילידת 1933, נולדה כבר בבלגיה, אולם מעולם לא הוכרה כבלגית אלא במסמכיה נכתב כי היא "בת הלאום הפולני". האם באפשרותי לפעול להוצאת אזרחות עבורם ולאחר מכן גם לי ולילדי? תודה מראש, רחל.
.png)
שלום,
תרצי, מן הסתם, לפנות אלי בייעוץ אישי לשם בירור מעמיק של עניינך שהוא קצת מורכב.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום נגה, את טופס הבקשה לדרכון חדש ניתן להשיג בשגרירות או אצלי. הוא אינו ניתן להורדה. יהיה עלייך להזמין תור במערכת המקוונת ולהגיע עם ההחלטה המאשררת את אזרחות בתך, עם דרכונה הישראלי, ומאחר והיא קטי...
המשך תשובה