שלום רב, סבי (יליד 1899|) וסבתי (ילידת 1900) ילידי פולין. נמצאים ברשותינו הדרכונים שלהם. אמי ילידת 1933, נולדה כבר בבלגיה, אולם מעולם לא הוכרה כבלגית אלא במסמכיה נכתב כי היא "בת הלאום הפולני". האם באפשרותי לפעול להוצאת אזרחות עבורם ולאחר מכן גם לי ולילדי? תודה מראש, רחל.
.png)
שלום,
תרצי, מן הסתם, לפנות אלי בייעוץ אישי לשם בירור מעמיק של עניינך שהוא קצת מורכב.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לך,ראשית חכמה לא כדאי להניח הנחות ביחס לשירות בצה"ל אלא לפנות למוקד פניות הציבור ולבקש אישור מסודר על אי שירות. תתפלאי כמה מפתיע אישור כזה יכול להיות לפעמים מבחינת תוכנו. לשאלתך, אזרחות הניתנת...
המשך תשובה