שלום רב, יש בידי דרכון פולני. האם היום כבר ניתן להיכנס לארה"ב עם הדרכון הפולני, ולקבל היתר כניסה ל-3 חודשים כמו מדינות רבות באיחוד האירופאי? (נכון להיום?) תודה.
שלום,
פולין אינה נמנית לפי שעה עם המדינות שאזרחיהן פטורים מאשרת כניסה לשלושה חודשים לארה"ב.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ירון, אני מניח שהגשת את בקשתך להנפקת דרכון בשגרירות ובאותו מעמד היה עליהם לתת לך שובר עם ברקוד שבאמצעותו תוכל לעקוב אחרי סטטוס הטיפול בבקשתך. ככל הנראה הדרכון מחכה לך בשגרירות על מנת שתאסוף או...
המשך תשובה