שלום רב ותודה על המאמר המעניין. שאלתי: הוריי ז"ל ילידי לטביה שעלו לארץ ב 1934. האם ואיך אוכל לקבל אזרחות לטבית. תודה, רפי יעקבסון.
שלום רפי,
נכון לעכשיו, ודבר זה עתיד להערכתי להשתנות בקרוב, לטביה אינה מכירה בכפל אזרחות עם ישראל ומתיאורך עולה כי היות שהוריך עזבו את לטביה בטרם סופחה זו לבריה"מ תרצה, מן הסתם, להמתין עד אשר תוכנס ישראל לרשימת המדינות המוחרגות מן האיסור על כפל אזרחות.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ירון, אני מניח שהגשת את בקשתך להנפקת דרכון בשגרירות ובאותו מעמד היה עליהם לתת לך שובר עם ברקוד שבאמצעותו תוכל לעקוב אחרי סטטוס הטיפול בבקשתך. ככל הנראה הדרכון מחכה לך בשגרירות על מנת שתאסוף או...
המשך תשובה