בהקשר עם אמנת המס, ובהתחשב שאני תושב ישראל 365 ימים בשנה,האם עלי להגיש טופס כלשהו לשלטונות מס ליטא המצהיר על 0 יורו הכנסה בליטא? או שמא עלי לשלם מס כלשהו בכל זאת? רכוש = דירה יש, אבל בארץ. למגורים לא להשקעה אם זה משנה.
.png)
שלום,
פורום זה נועד לבירור סוגיות אזרחות . טוב תעשה אם תפנה את שאלתך לפורום העוסק במיסוי.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גלית, בפולין נוהג הכלל של "דור הולך אחר דור" ולכן ומשום כך, היות שאת ואחיך אינכם הילדים של סבכם כי אם של בנו של הסבא יידרש שיתוף פעולה מסוים מצד אביכם ובהיעדרו לא ניתן יהיה לדלג עליו ולעבור יש...
המשך תשובה