שלום, קיבלתי אזרחות פולנית בעזרת עו"ד המתמחה בנושא וכעת אני רוצה להנפיק דרכון. האם התהליך מורכב? אפשר לעשות אותו ללא עו"ד? תודה
שלום,
למען האמת לא תוכל לעבור את התהליך בעזרת עורך דין. עליך לקבוע תור לשגרירות פולין לשם הגשת בקשה לדרכון, בהנחה שתעודת הלידה הפולנית שלך כבר בידיך.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום נסטיה, בפנייתך חסרים פרטים מהותיים ביחס להורייך, שבלעדיהם לא ניתן להשיב על שאלותייך כפי שנשאלו. אציע לך ליצור עמי קשר בלשונית הייעוץ האישי לשם בירור מעמיק של עניינך הלטבי. תודה....
המשך תשובה