שלום, מצאנו לאחרונה את הדרכון הפולני של סבתי. היא עלתה לארץ בהיותה בת 3 בשנת 1934, אינה שירתה בצבא או בשירותי הביטחון בישראל. אם כי הייתה נשואה לסבי הפולני גם כן שהוא אכן שירת בצבא ועשה מילואים (אם זה משנה משהו). האם משפחתי זכאית לאזרחות? אם יש צורך בפרטים נוספים אשמח אם תחזור אליי במייל. תודה רבה והמשך יום טוב
.png)
שלום דניאל,
אכן חסרים פרטים ולא צירפת כתובת מייל.
ניתן להשתמש לשם כך בלשונית הייעוץ האישי.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דביר, ראשית מזל טוב להולדת הבת. שנית התהליך יהיה תלת שלבי: בתחילה יהיה צורך לאשרר את אזרחות בתך, בהמשך יצטרכו לשעתק את רישום לידתה בישראל לתעודה פולנית ולבסוף ניתן יהיה לבקש מספר PESEL ודרכון...
המשך תשובה