אמי עזבה את לטביה בשנת 1972 יחד עם סבתי ואחיה, לצורך היציאה נדרשו לוותר על אזרחותם. האם היא ואני זכאים להוציא דרכון לטבי, סבי קבור שם וכמובן שאר בני המשפחה.
שלום,
האזרחות עליה נדרשה המשפחה לוותר היא אזרחות סובייטית.
תצטרך לראות מי מאבותיך היה אזרח לטבי לפני 17.06.1940 כדי לאשרר אזרחות לטבית שלך תוך שמירה על האזרחות הישראלית.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אדיר, בענייניים אלה שווה לדייק ועל כן יהיה עליך לספר לי היכן ומתי בדיוק נולדו הוריך ומתי עזבו בדרכם ארצה, אם ברצונך לקבל תשובה מושכלת לשאלתך. תודה....
המשך תשובה