אני יליד לטביה 1981. עליתי לארץ לאחר שבועיים מיום היוולדי יחד עם הוריי. האם אני זכאי לאזרחות לטבית והאם על מנת לקבלה אני חייב לוותר על האזרחות הישראלית שלי?
.png)
שלום אדיר,
מתיאורך עולה זכאות לאזרחות לטבית תוך שמירה על אזרחותך הישראלית.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, דומני שפנית אלי גם בייעוץ אישי. כעקרון ניתן יהיה לאשרר את אזרחותך בשל היות אביך אזרח אולם חסרים בתיאורך פרטים מהותיים הקשורים לאביך. אצור עמך קשר לפי הפרטים שהשארת. יום נעים לכל....
המשך תשובה