סבי נולד בפולין ב-1918, עלה לארץ בשנת 1948 , קיבל אזרחות ישראלית באותה שנה, לא שירת באף צבא. בנוסף , אין ברשותי אף תעודה שמוכיחה שאכן הוא נולד בפולין. תודה
שלום,
אתה מוזמן לעיין בפוסט הקודם שמרבית האמור בו תקף גם לגביך.
לשם בירור מעמיק של ענייך תוכל לפנות אלי בייעוץ אישי.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, דומני שפנית אלי גם בייעוץ אישי. כעקרון ניתן יהיה לאשרר את אזרחותך בשל היות אביך אזרח אולם חסרים בתיאורך פרטים מהותיים הקשורים לאביך. אצור עמך קשר לפי הפרטים שהשארת. יום נעים לכל....
המשך תשובה