סבא יליד פולין שנת לידה לא ידוע נרצח ע"י הגרמנים בשנת 1943 אבא שלי נולד בפולין בשנת 1934 ועלה ארצה כיתום בפברואר 1943 במסגרת ילדי טהרן , אבי נפטר בארץ בשנת 1989 , אנינולדתי בארץ בשנת 1966, אבי לא שירת בצהל לפני ינואר 1951 מכיון שהיה קטין. האם אני זכאי לקבל אזרחות פולנית , בתודה תומר
שלום תומר,
מתיאורך עולה זכאות לכאורית לאשרור אזרחות של פולין בכפוף ליכולת ההוכחה.
שבת שלום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום הילי, בפנייתך חסרים פרטים מהותיים כגון מתי והיכן בדיוק נולדו סבך וסבתך, מתי עלו ארצה ועוד ועוד ועל כן לא ניתן להשיב תשובה מושכלת על שאלתך כפי שנוסחה. את מוזמנת ליצור עמי קשר בלשונית הייעוץ ...
המשך תשובה